Azteb

کمپانی اکسیژن ساز نایدک NIDEK

نویسنده mehdiadmin 2018-10-27 11:46:51 0 نظر

به محصولات پزشکی نایدک (NIDEK) خوش آمدید

ارتباط تنفسیِ شما

 

نام تجاری که می توانید به آن اعتماد کنید

شرکت محصولات پزشکی نایدک در سال 1986 تاسیس شد. ما موفق شدیم دستگاه اکسیژن ساز با کیفیت بالا، هزینه نگهداری کم، قابل تعمیر و قابل استفاده در هر محیطی را طراحی کنیم.

ماموریت ما

مأموریت ما این است که تنها دستگاه اکسیژن ساز با بالاترین کیفیت و خدمات رسانی  بی عیب و نقص را به هر یک از مشتریان ما در سراسر جهان عرضه کنیم.

تجربه و چشم انداز

با تمرکز قوی بر کیفیت و صادرات، اکسیژن ساز نایدک به سرعت  یکی از بزرگترین مارک های اکسیژن ساز در جهان شده است. در حال حاضر نایدک به طور فعال محصولات تولید شده در ایالات متحده آمریکا را به بیش از 100 کشور صادر می کند.

ما با افتخار خانواده ی دستگاه اکسیژن ساز خود را در بیرمنگام، آلاباما، و ایالات متحده آمریکا تولید می کنیم. از آنجا، ما این محصولات را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان توزیع می کنیم.

اگر چه اکسیژن ساز نایدک قادر به رسیدن به دورترین نقاط روی زمین است، ما همچنان روابط  رو در رو با تمام مشتریانِ خود را حفظ کرده و برای آن ارزش قاعل هستیم.

 

محصولات نایدک

شرکت نایدک با افتخار، جدیدترین و بدیع ترین عضو خانواده ی Nuvo از دستگاه اکسیژن ساز ،The Nuvo Lite ،  5 LPM  معرفی می کند.

تازه ترین عضو خانواده ی اکسیژن ساز در نایدک Nuvo Lite® است، که در جستجوی ما برای ارائه بهترینها به مشتریان، بهترین نمونه است. ما Nuvo® را با ساخت سبک تر و فشرده تر، اما با قابلیت ها و مزایای بیشتری، بهبود بخشیدیم.

 

 

 

نایدک با افتخار قدرتمندترین عضوخانواده ی Nuvo اکسیژن ساز را معرفی می کند -  Nuvo 8

قویترین عضو خانواده ی Nuvo، NUVO 8 LITدستگاه اکسیژن ساز جریانهای بزرگ را در فشارهای بالا فراهم می کند و به شما فرصت های بیشتری برای ارائه به بیمارانتان فراهم می کند.

بیشتربدانید:

 

برچسب ها: اکسیژن ساز

افزودن نظر