Azteb

بهترین اکسیژن ساز‌های ۲۰۲۰

نویسنده aztebadmin 2020-12-10 20:56:57 0 نظر آموزش,

 

بهترین اکسیژن ساز‌های ۲۰۲۰
برای کمک به مشکلات تنفسی به منظور حفظ سطح خون اکسیژن سالم نیاز به دستگاه مکمل اکسیژن ضروری است. مشکل مخازن اکسیژن استاندارد این است که حجیم و سنگین هستند و در صورت خالی بودن باید دوباره پر یا تعویض شوند. این می‌تواند از کیفیت زندگی بکاهد. استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برخی از این مشکلات را کاهش می‌دهد؛ زیرا آن‌ها سبک و قابل حمل هستند. به منظور سهولت در انتخاب بهترین نمونه‌ی این دستگاه‌ها، در ادامه چند مورد از بهترین اکسیژن سازهای ۲۰۲۰ را به همراه ویژگی‌های آن‌ها بررسی خواهیم کرد

دستگاه اکسیژن نوعی دستگاه پزشکی است که برای رساندن اکسیژن به افراد دارای اختلالات تنفسی استفاده می‌شود. به طور کلی افرادی که غلظت اکسیژن در خون آن‌ها کمتر از حد نرمال است، غالبا به یک دستگاه اکسیژن ساز مکمل برای جایگزینی اکسیژن نیاز دارند. در این مطلب بهترین اکسیژن‌ سازهای ۲۰۲۰ را معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

۱- دستگاه اکسیژن ساز V ۲ Invacare Perfecto پنج لیتری با سنسور اکسیژن ۲SensO
اکسیژن ساز V ۲ Invacare Perfecto پنج لیتری با سنسور اکسیژن ۲SensO برای استفاده در محیط داخلی طراحی شده است. این دستگاه با گنجایش پنج لیتری در نظر گرفته شده است تا با جدا کردن نیتروژن از هوای اتاق از طریق الک مولکولی، اکسیژن اضافی را برای بیماران دارای اختلالات تنفسی فراهم کند. ابعاد آن کوچک و سبک است و هیچ صدایی تولید نمی‌کند و به طور استاندارد با سنسور اکسیژن  ۲SensO ارائه می‌شود. ۲Perfecto غلظت بالای اکسیژن را مستقیما از طریق کانول بینی تامین می‌کند. دکمه‌ی تنظیم مجدد امکان دسترسی به بیمار برای به حداقل رساندن تماس‌های خدمات اضطراری را فراهم می‌کند. این دستگاه یک متمرکز کننده‌ی قابل اعتماد با سیستم هشدار اتلاف انرژی بدون باتری است.
 
 
 
۲- دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل (پرتابل) ۳Inogen One G
اکسیژن ساز قابل حمل ۳Inogen One G به عنوان یکی از بهترین اکسیژن سازهای ۲۰۲۰ به صورت تجویزی برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن مکمل دارند استفاده می‌شود. این دستگاه غلظت بالایی از اکسیژن را تامین می‌کند و همراه با یک کانول بینی برای انتقال اکسیژن از متمرکز کننده به بیمار استفاده می‌شود. سیستم ۳Inogen One G با جابه‌جایی آسان برای مسافرت، داخل ماشین یا قطار، استفاده از اکسیژن را برای کاربران راحت‌تر از گذشته کرده است. باتری لیتیوم یون قابل شارژ، کابل برق DC، کانول بینی، کیف حمل و منبع تغذیه AC از دیگر ویژگی‌های این دستگاه اکسیژن ساز پرتابل است.
 
 
 
۳- اکسیژن ساز جمع و جور پنج لیتری Devilbiss
این دستگاه اکسیژن ساز مجهز به فناوری Turn-Down برای کاهش مصرف انرژی ۱۵٪ یا بیشتر است که می‌تواند سایش را به حداقل برساند و باعث افزایش عمر این کنسانتره‌ی اکسیژن فشرده‌ی Devilbiss پنج لیتری شود. بیماران می‌توانند در سکوت از این دستگاه استفاده کنند و لذت ببرند و در عین حال به عملکرد مطمئن دستگاه به عنوان یکی از بهترین اکسیژن‌ سازهای ۲۰۲۰ اعتماد کنند. این دستگاه معمولا یک کانول بینی تا ۵۰ فوت طول دارد و دارای دسته‌های بالایی و کناری مناسب برای قابلیت حمل آسان می‌باشد.
 
۴- اکسیژن ساز قابل حمل EasyPulse
این دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل به طور خاص برای بیماران سرپایی طراحی شده است و به راحتی می‌توان آن را با بیمار در مکان مورد نظر جابه‌جا کرد. عمر طولانی باتری آن می‌تواند در صورت نیاز مقدار کافی اکسیژن را در اختیار کاربر قرار دهد و دارای سیستم شمارش ضربان قلب است که ۱ تا ۵ لیتر در دقیقه اکسیژن مکمل را تامین می‌کند. فناوری صرفه جویی در مصرف اکسیژن با حجم کم کنترل شده (CMV)  بدون در نظر گرفتن میزان تنفس، مقدار اکسیژن ثابت در دقیقه را تحویل بیمار می‌دهد. حجم اکسیژن تحویل داده شده به طور خودکار با میزان تنفس بیمار تنظیم شده و آن را حفظ می‌کند.
 
 
 
اکسیژن ساز قابل حمل ۴Inogen One G، Respironics Millennium M10، Oxlife، ۲Devilbiss iGo، Respironics SimplyGo و ۳ EasyPulse POCنیز از بهترین اکسیژن‌ سازهای ۲۰۲۰ هستند.
شما می توانید بصورت آنلاین اقدام به خرید اکسیژن ساز نموده و یا جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 22800110-021 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید:

 

 

افزودن نظر