Azteb

بهترین بای پپ‌های ۲۰۲۰

نویسنده aztebadmin 2020-12-15 20:05:07 0 نظر راهنما,
دستگاه‌های مرتبط با مشکلات تنفسی بسیار متنوع هستند که هر یک به شیوه‌ای خاص به بیماران برای تنفس بهتر کمک می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها، بای پپ (BiPap) است که در تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب، چند نمونه از بهترین پای پپ‌های ۲۰۲۰ را معرفی و ویژگی‌های هر یک را بررسی خواهیم کرد.
بهترین بای پپ‌های ۲۰۲۰
اگر در تنفس مشکلی دارید، دستگاه بای پپ می‌تواند به فشار هوا در ریه‌ها کمک کند. دستگاه، هوای تحت فشار را به مجاری تنفسی شما می‌رساند که به آن تهویه‌ی فشار مثبت" گفته می‌شود؛ زیرا دستگاه با این فشار هوا به باز شدن ریه‌های شما کمک می‌کند. بای پپ یک نوع دستگاه تهویه‌ی فشار مثبت است که پزشکان استفاده از آن را به ویژه برای خواب توصیه می‌کنند. این دستگاه هوا را به داخل ریه‌ها هل می‌دهد تا راحت‌تر نفس بکشید و آرام بخوابید. در ادامه چند نمونه از بهترین بای پپ‌های ۲۰۲۰ را معرفی خواهیم کرد.
 
 
 
۱- بای پپ رطوبت ساز Resmed AirCurve 10s+ 
Aircurve 10S که توسط یکی از معتبرترین توسعه دهندگان دستگاه PAP ساخته شده است، بهترین انتخاب برای افرادی است که همیشه در سفر هستند. جمع و جور و سبک بودن این دستگاه مناسب سفر است. به علاوه با یک رطوبت ساز داخلی گرم شده که تاثیر زیادی در راحتی تنفس دارد.
فناوری رمپ خودکار دستگاه به عنوان بهترین بای پپ ۲۰۲۰ این امکان را می‌دهد تا فشار کمتری را پس از باز شدن به طور خودکار در اختیار داشته و بتوانید به آرامی از یک فشار صاف و ملایم استفاده کنید. این دستگاه همچنین با اتمام زمان رمپ فشار به طور خودکار فشار را بر اساس سطح تعیین شده افزایش می‌دهد.
 
 
۲- بای پپ خودکار Respironics Dreamstation
این دستگاه به عنوان بهترین بای پپ‌های ۲۰۲۰ بسیار سبک، کاربردی، شیک و قابل اعتماد است. اگر به دنبال دستگاهی با ظاهری مدرن هستید، Respironics Dreamstation Auto BiPAP یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. ویژگی EZ-Start آن امکان سازگاری آسان را داشته و برای مبتدیان بسیار مفید است تا بتوانند به تنظیمات مختلف فشار عادت کنند. همچنین دارای یک برنامه‌ی DreaMapper است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بازخورد درمانی، سابقه‌ی عملکرد و راهنمای ویدیوی بیمار را دریافت کنند. قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار و همچنین طراحی شیک و هوشمندانه از مهمترین مزایای این دستگاه بای پپ است.
 
 
۳- DevilBiss IntelliPAP Auto Bilevel Machine + رطوبت ساز گرم شده
اگر از میان بهترین بای پپ‌های ۲۰۲۰ به دنبال یک دستگاه بای پپ هوشمند هستید که حداکثر راحتی درمانی، تنفس آرام و خواب راحت را حتی در فشارهای بالاتر نیز تضمین کند، DevilBiss IntelliPAP بهترین گزینه برای شماست. این دستگاه BiPAP دارای دامنه‌ی فشار ۳ تا ۲۵ سانتی متر و دلتا تا 22 سانتی متر O۲ Hاست. این دستگاه به عنوان برترین باب پپ یک الگوریتم تنظیم خودکار دارد که بسته به نیاز شما فشار را به تنهایی تنظیم می‌کند. همچنین دارای یک صفحه‌ نمایش بزرگ LCD با نور پس زمینه است که می‌توان به راحتی داده‌ها را خواند و تنظیمات لازم را انجام داد.
 
 
۴- Respironics BiPAP Auto SV Advanced System One
این دستگاه به عنوان یکی از برترین بای پپ‌های ۲۰۲۰ دستگاهی هوشمند و کارآمد است که می‌تواند درمان استثنایی را حتی به بیمارانی که پیچیده‌ترین اختلالات خواب را دارند، ارائه دهد. سیستم تخلیه‌ی فشار Bi-Flex این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا هر بار که استنشاق می‌کنید فشار هوا را به میزان تعیین شده تنظیم کند. این قابلیت، آرامش خاطر و تنفس روان را به همراه دارد، به خصوص اگر در سازگاری با دستگاه بای پپ مشکل دارید. دستگاه بای پپ همچنین اکسیژن درمانی را بسیار طبیعی و راحت می‌کند. فناوری تشخیص تنفس، این قابلیت را برای تشخیص تنفس کاربر و نظارت بر پارامترهای مهم مربوط به خواب، فراهم می‌کند.

RESmart BiPAP و رطوبت ساز، Respro BiPAP S با دستگاه BiPAP رطوبت ساز، Respironics BiPAP A40 ، دستگاه Respironics DreamStation BiPAP S / Tاز دیگر نمونه‌های بهترین بای پپ‌های ۲۰۲۰ هستند. 

 

بیشتربدانید:

 

افزودن نظر