Azteb

بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰

نویسنده aztebadmin 2020-12-16 18:45:39 0 نظر راهنما,

 

 
CPAP درمانی یکی از توصیه شده ترین گزینه های درمانی برای بیمارانی است که آپنه‌ی انسدادی خواب دارند. این افراد باید از دستگاه‌های سی پپ مخصوص استفاده کنند. بدین منظور، در این مطلب چند نمونه از بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰ را به همراه ویژگی‌های آن‌ها معرفی خواهیم کرد.
بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰
CPAP (Continuous Positive Airway Pressure)، مخفف درمان مستمر فشار هوای مثبت، یک روش درمانی برای بیمارانی است که دچار آپنه‌ یا وقفه‌ی تنفسی خواب هستند. دستگاه‌های سی پپ از فشار هوای ملایم برای باز نگه داشتن مجاری تنفسی استفاده می‌کنند و به طور معمول توسط بیمارانی که در هنگام خواب مشکلات تنفسی دارند استفاده می‌شوند. به طور خاص، سی پپ درمانی به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که هنگام تنفس در زمان خواب، راه تنفس شما بسته نمی‌شود. در ادامه چند نمونه از بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰ را معرفی خواهیم کرد. با توجه به ویژگی‌های هر یک از این دستگاه‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند مناسب‌ترین دستگاه را بر اساس شرایط خود انتخاب و تهیه کنند.
 
 
۱-  Autoset۱۰ ResMed AirSense 
این دستگاه به دلیل رطوبت ساز داخلی، عملکرد فوق العاده‌ای داشته و در عین حال به عنوان دستگاهی همراه با فناوری هوشمند، جدیدترین ویژگی‌ها را به ارمغان می‌آورد. همچنین امروزه این دستگاه یکی از بی‌صدا‌ترین دستگاه‌های سی پپ موجود در بازار است که با سرعت 26.6 دسی بل کار می‌کند. این دستگاه قابلیت حمل و نقل دارد و سبک است، لذا می‌توان آن را به راحتی جابه‌جا و حمل کرد. AirSense 10 نیز از جمله برترین سی پپ‌های ۲۰۲۰ بوده و در واقع APAP هستند (دستگاه‌هایی که می‌توانند فشار صحیح درمانی را به طور خودکار تنظیم کنند). 
 
 
۲- ResMed AirMini AutoSet
یکی از مهمترین دلایل این که دستگاه AirMini از جمله بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰ است، سایز کوچک، وزن سبک و قابل حمل بودن آن است. به طوری که به راحتی در کف دست قرار می‌گیرد. برای بیشتر کاربران، رطوبت رسانی بدون آب جایگزین مناسبی برای رطوبت زدایی با مخزن است. این دستگاه برای افراد با شرایط زیر بسیار مناسب است:
- کسانی که به دنبال دستگاه سی پپ بسیار سبک وزن هستند
- مسافران مبتلا به آپنه‌ی خواب
- کسانی که رطوبت زدگی بدون آب را ترجیح می‌دهند
۳- Philips Respironics DreamStation Auto
آرام‌ترین دستگاه CPAP در لیست بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰ است. این دستگاه آن‌قدر ساکت است که ممکن است هنگام کار متوجه آن نشوید. برای افراد حساس به سر و صدا، این دستگاه بسیار مناسب است. رمپ و کاهش فشار DreamStation خوابیدن را آسان کرده و در طول شب با تنظیم فشار خودکار، به خواب شما کمک می‌کند. به طور کلی، DreamStation Auto با ویژگی‌های منحصر به فرد یکی از بهترین دستگاه‌های سی پپ در بازار امروز است.
 
 
۴- Philips Respironics DreamStation Go
با ظهور DreamStation Go، فیلیپس دستگاهی با ویژگی‌های مختلف ایجاد کرد که باعث شگفت‌زدگی مصرف کنندگان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی شد. از جمله ویژگی‌های این دستگاه سی پپ طیف وسیعی از گزینه‌های شارژ باتری، شارژدهی FAA، اندازه‌ی کوچک و وزن سبک است. اما برخی از معایب آن نیز شامل عدم رطوبت و سر و صدای قابل توجه دستگاه می‌باشد. این دستگاه به عنوان یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های سی پپ شناخته می‌شود؛ زیرا اولین دستگاه سی پپ با صفحه‌ی نمایش لمسی رنگی واقعی است.
 
 
۵-  Z2 Auto Travel CPAP Machine
به طور کلی ، Z2 Auto در میان بهترین سی پپ‌های ۲۰۲۰ بهترین امتیاز را داشته و در مقایسه با نمونه‌های مشابه مسافرتی، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. در نهایت، تفاوت در سطح گام و گزینه‌های رطوبت سازی مهمترین عواملی هستند که Z1 Auto را از Z2 Auto متمایز می‌کنند. بی‌صدا و آرام بودن با قابلیت سیستم رطوبت رسانی در خانه‌، مزایای Z2 Auto را بیشتر می‌کند.
 
بیشتر بدانید :

 

برچسب ها: بهترین سی پپ

افزودن نظر